loading
  • InklappenMijn FNV

Contact Centrum

Heb je een vraag over je contributie of lidmaatschap, zit je met een dreigend arbeidsconflict, wil je je arbeidscontract laten nakijken? Het Contact Centrum van FNV Bondgenoten helpt je.

Vind zelf je antwoord

Vragen over lidmaatschap, werk en inkomen, of juridische vragen? Kijk bij de veelgestelde vragen Contact Centrum of zoek zelf in de veelgestelde vragen . Staat je vraag er niet bij, of wil je verder contact, kies dan voor chatten, een terugbelafspraak of het e-mailcontactformulier (voor leden) onder aan de pagina.

Bel

Het Contact Centrum is op 0900-9690 bereikbaar op werkdagen tussen 8.00 en 17.30 uur. Dit informatienummer kost 2,8 cent per minuut, met een starttarief van 9,51 cent, plus je gebruikelijke belkosten.

Webcare

Je kunt ook via Twitter en Facebook vragen stellen aan ons webcareteam.
> Lees meer over webcare bij FNV Bondgenoten

Welke vragen stel je, aan wie?

Een heel team van medewerkers en juridisch adviseurs zit voor je klaar om je vraag te beantwoorden. Of het nou een eenvoudige vraag is: Mag ik een nieuwe ledenpas? Of een lastige: Wat moet ik doen bij een dreigend arbeidsconflict? Op de meeste vragen krijg je direct antwoord, en anders zoeken we het voor je uit.  

Medewerker Contact Centrum

Bel vanuit het buitenland

  • Het Contact Centrum vanuit België: 0900-84053 (dus zonder 00-31)
  • Het Contact Centrum vanuit Duitsland: 0800-1804010 (dus zonder 00-31)
  • Het Contact Centrum vanuit Polen, Italië, Spanje, Roemenië, Engeland etc.: + 31-30-2738190

Schrijf

FNV Bondgenoten
tav persoon/afdeling
Postbus 9208
3506 GE Utrecht

Persoonlijk advies bij jou in de buurt 

Wil je liever iemand persoonlijk spreken? Dat kan op een van de spreekuurlocaties van FNV Bondgenoten. Hier kun je terecht met allerlei vragen over werk en inkomen:

  • Onder welke cao val ik?
  • Mag mijn baas ziektedagen van mijn loon aftrekken?
  • Hoe zit het met mijn opgebouwde pensioen?
  • Klopt mijn loonstrookje?

Speciaal hiervoor opgeleide en deskundige vakbondsvrijwilligers gaan voor jou op zoek naar een antwoord op je vraag, geven advies en maken een intakeformulier als je vraag verder uitgezocht moet worden.
Als er een juridische procedure in gang gezet moet worden, zorgen zij ervoor dat de benodigde informatie hiervoor bij de juristen van FNV Bondgenoten terecht komt.

FNV Bondgenoten heeft 31 spreekuurlocaties door het hele land, dus er is er altijd wel eentje bij jou in de buurt.

Lidmaatschap - snelle links

Actueel  

Alle veelgestelde vragen

Zie ook

 

Trefwoorden: Klantenservice

Achterstand Contributieverwerking

Onze afdeling die wijzigingen in de contributie verwerkt, heeft momenteel een achterstand. Alle wijzigingen van een maand en ouder die per post zijn binnengekomen bij ons, zijn nog niet verwerkt. Onze excuses voor het ongemak.

Zo werken we bij het Contact Centrum

Wat we doen voor jou

Banner Wat doen we voor jou - dienstverlening

Voordelen voor leden